Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Prix-winnaar Thessa Meijer gaat ook commercials maken voor Halal

Regisseur Thessa Meijer won vorige week een Grand Prix bij het Ciclope Festival en heeft de nieuwste commercial voor Ace & Tate gemaakt.
Thessa Meijer
Thessa Meijer
Thessa Meijer
Thessa Meijer

Thessa Meijer treedt daarmee toe tot het zogeheten internationale commercial roster van productiemaatschappij Halal, dat vestigingen heeft in Amsterdam en Berlijn. Afgelopen week won ze met haar korte film The Walking Fish een Grand Prix tijdens het Ciclope Festival in Berlijn – Ciclope is het internationale festival voor 'craft in moving image', waar de beste regisseurs en productiemaatschappijen ter wereld naartoe komen. Het wonderlijke verhaal over een vis, die in een vrouw verandert, was Meijers eerste productie in samenwerking met Halal en is ook de Nederlandse inzending voor de Oscars in de categorie korte film (om die reden mag The Walking Fish helaas nog niet online vertoond worden).

related partner content for mobile comes here

Anders kijken

De eerste commercial die Meijer met Halal heeft gemaakt, is voor brillenmerk Ace & Tate met het nieuwe mantra 'Take Another Look'. Daarnaast deed Nick van Tiem de fotografie. De campagne werd onder anderen met creatief Pascal Duval Slothouwer rechtstreeks gemaakt voor de klant.

Meijer: 'We wilden dat ieder aspect van de campagne – van het visuele landschap tot geluid en de relatie tussen de personages en hun omgeving – de kijker ertoe zou zetten om dingen op een andere manier te bekijken. Ik heb veel inspiratie gehaald uit de vormen van de brillen zelf. Die zie je gedurende de film in allerlei verschillende vormen terug.'

Fotografie Nick van Tiem
Fotografie Nick van Tiem
Fotografie Nick van Tiem
Fotografie Nick van Tiem
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in