Overslaan en naar de inhoud gaan

eurobest 2019: 15 nominaties voor Nederland

Nederland staat 15 maal op de shortlist van de eurobest awards, die in Londen worden uitgereikt. Snelweg Sprookjes redt Nederland andermaal.
Vrijheidsverhalen
Vrijheidsverhalen
Vrijheidsverhalen
Vrijheidsverhalen

Hieronder alle shortlist-vermeldingen.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Brand Experience & Activation:

Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A03 Durable Consumer Goods including Automotive)

Vrijheidsverhalen, Amsterdams 4 en 5 mei comité/N=5 (B04 Use of Print or Outdoor)

Creative Data:

Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A04 Data Storytelling)

Creative eCommerce:

Car-2-Bike, Veloretti/G-Unit (B06 Personalised Campaigns)

Creative Effectiveness: -

Creative Strategy: -

Design:

Amsteldok - a WPP Campus, WPP/VBAT Amsterdam (A01 Creation of a new Brand Identity)

Pink Ribbon: Care While You Care, Pink Ribbon/MediaMonks (A02 Rebrand / Refresh of an existing Brand)

Digital:

De sleutels van het Rijksmuseum, N=Content (E05 Influencer / Talent)

Digital Craft:

T.I. and Grand Hustle Records presents Dime Trap, Superhero Cheesecake (A06 Overall Aesthetic Design)

Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (D02 Data Storytelling)

Direct: -

Entertainment:

Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A06 Audio Content)

Film: -

Film Craft:

Shower & Shave ASMR Tutorials - The Balls, Lynx/72andSunny/Caviar/Stainless Sound (A09 Sound Design)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Glass: The Award for Change: -

Grand Prix for good: -

Healthcare: -

Industry Craft: -

Innovation: -

Integrated: -

Media:

2x Eén tegen eenzaamheid, Ministerie van VWS/Publicis (B08 Use of Mobile & Devices en G05 Breakthrough on a Budget)

Mobile:

Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A01 Activation by Location)

PR:

XTACY, Openbaar Ministerie/Roorda Reclamebureau (F05 Breakthrough on a Budget)

Print & Publishing: -

Radio & Audio: -

MediaMonks staat met Pink Ribbon: Care While You Care nog 2 maal op de shortlist (nogmaals in Design en in Industry Craft), maar in die gevallen is de case ingezonden door DDB Düsseldorf. En de Duitse campagne BVG: Mind the Gap van inzender Serviceplan München en MediaMonks staat ook nog 9 maal op de shortlist (3x in Brand Experience & Activation, 1x in Direct, Glass, Media en Outdoor en 2x in PR). MediaMonks is in totaal dus 12 keer genomineerd — eenmaal als Nederlandse inzender, 11 maal als toeleverancier van een Duits bureau.

Dit waren de 8 juryleden namens Nederland:

Op 9 december worden alle gouden, zilveren en bronzen winnaars van eurobest: Celebrating European Creativity bekend gemaakt en op 12 december vindt in Londen de award show plaats, waarbij ook de Grand Prix en alle zogeheten Special Awards, inclusief de Young Creatives, bekend zullen worden gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in