Overslaan en naar de inhoud gaan

Anderzorg richt zich met #deleven campagne op positiviteit

#DeLevenGenieter staat centraal.
Anderzorg
Anderzorg

Zorgverzekeraar Anderzorg neemt de volgende stap in de ‘Zorg voor #deleven’-campagne. Waar in de voorgaande jaren de nadruk lag op het voorkomen van onder andere gehoorschade, telefoonverslaving en burn-out, kiest Anderzorg nu voor een campagne over optimisme.

related partner content for mobile comes here

XXS Amsterdam ontwikkelde een campagne die laat zien dat je als een #DeLevenGenieter een vrolijke noot in een grijze omgeving bent, of dat je altijd een oplossing ziet om meer te kunnen genieten. 

 John de Vries - Creative Director XXS: 'Voor sommige mensen is #deleven al de normaalste zaak van de wereld. Ze zijn
sans gêne en bekijken het leven altijd van de zonnige kant. Deze mensen noemen we een #DeLevenGenieter en ze vinden een partner in Anderzorg.'

De campagne is vanaf vandaag op tv, social en online te zien.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Cynthia de Rooij, Jeroen Hamstra, Maurice van Dijk              
Strategie: Joram Helmer
Creatieve Directie: John de Vries
Concept: Edward van der Veen, Roy Frencken, John de Vries
Account: Ward Enckhof, Jip van den Bergs
Agency producer: Lucia Dondorp, Barbara Leusink
Productiemaatschappij: Hobby Film      
Director: Magnus Renfors
DOP: Simon Olsson
Editor: Ted Malmros
Grading: Martin Steinberg
Online: Jonathan Wendt (Hobby Film), Pieter Bokhorst (XXS)
Producer: Frida Alexandersson
Executive Producer: John Gerard
Muziek en geluid: Audentity
Fotograaf: Jon Hertov
Online productie: Havana Harbor
Designer: Robert-Jan Hoesman
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in