Overslaan en naar de inhoud gaan

easyJet kondigt sponsoring schaatsploeg Jillert Anema aan met campagne

Het gaat om de eerste grootschalige sponsoring van de airline.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deze week is in Thialf Heerenveen het voltallige Team easyJet van coach Jillert Anema gepresenteerd aan de Nederlandse sportpers. De teampresentatie gaf het startschot voor de sponsoring, waarbij ook de campagnefilm 'Ready for take-off' wordt uitgerold.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door FCB Amsterdam. De film toont hoe belangrijk een professionele voorbereiding is voor een schaatsploeg én easyJet-crew. Er is dan ook te zien hoe beide teams zich klaarmaken voor de start.

Begin 2018 had easyJet het volgende doel voor ogen: meer merkaffiniteit creëren in Nederland. Hoofdsponsor worden van een schaatsploeg zou een manier moeten zijn om die doelstelling te kunnen behalen. Voor easyJet is de sponsoring overigens een unicum, want dit is de eerste grootschalige sponsoring voor het merk.

Credits

Klant: easyJet (William Vet, commercieel manager; Stephanie Doggen, marketing campaign manager)
Bureau: FCB Amsterdam
Creative Directors: Michael Kouwenhoven, Dimitri Hubregtse
Creatie: Viet ta Trong, Tomas Lieverse
Account/strategie: Benno van der Helm
Account: Fabienne Molleman, Aafke Obbes
Media: OMD
PR: BCW (Burson Cohn & Wolfe)
Productie film: Smarthouse
Regisseur: Roel Boorsma
Producer: Danielle Guirguis, Anders Hedberg
Production manager: Anouk Scheffens
D.O.P. : Marc de Meijer
Focus Puller: Marinka Schippers
Gaffer: Paul Wilens
Geluid: Dominique Happé
Editor: Will Judge
Sound: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in