Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de eerste merkfilm van VodafoneZiggo na de keuze voor WPP

In de commercial presenteert het telecommerk zijn netwerk als ‘GigaNet’.
Giganet!
Giganet!
© VodafoneZiggo
Giganet!
Giganet!
© VodafoneZiggo

VodafoneZiggo noemt zijn vaste en mobiele netwerk voortaan GigaNet. Dat blijkt uit de introductiecampagne (concept: Team Go One, WPP), die deze week is gestart (tv, internet en sociale media).

related partner content for mobile comes here

GigaNet: het krachtige netwerk van Vodafone en Ziggo

Het is het eerste creatieve werk dat voortvloeit uit de samenwerking met WPP. VodafoneZiggo koos in mei na een zeer intensieve pitch voor het netwerk als strategische partner. Louise Meijer, Director Brand & Communications VodafoneZiggo, zegt dat voor deze introductiecampagne voor het eerst de recent ingevoerde way of working is toegepast. ‘Hierbij wordt per productie gekozen uit een groep aan vaste productiepartners, afhankelijk van de specifieke eisen van het project. De campagne is geproduceerd door MediaMonks.

De naam GigaNet moet de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo benadrukken. Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt: ‘VodafoneZiggo anticipeert op nieuwe technologieën en bouwt aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst.’

Credits

Bureau: Team Go One (WPP)

Productiemaatschappij: MediaMonks Films & Content

Regisseur: Peter Pint

DOP: Jasper Wolf

Gaffer: Rene Dingelstad

1e AD: Boris Appituley

Production manager: Sytse Kuilman

Photographer: Evert Klein

Grip: Frans Leiwakabesy

Art department: Jelier en Schaaf

Edit: Kevin Whelan & Dylan Haigh

Post Producer: Antoine Levi

Grading: Laurens Orij

Compositing: Marc van Vliet & Guy Bruggeman

Producer: Bas Plinsinga

Executive Producer: Jacques Vereecken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in