Overslaan en naar de inhoud gaan

Dekker Hout lanceert campagne ‘Austria Deur. Hoe mooi is dát?’

De boodschap die de adverteerder wil overbrengen, is dat een goede deur een wereld van verschil kan maken.
Hoe mooi is dàt?
Hoe mooi is dàt?
© Austria Deuren
Hoe mooi is dàt?
Hoe mooi is dàt?
© Austria Deuren

Austria Deuren, het deurenmerk van familiebedrijf Koninklijke Dekker Hout, lanceert zijn eerste campagne met de belofte ‘Austria Deuren. Kies je voor het leven’. De campagne (bureau: Natwerk), heeft als doel om consumenten bewust te maken van de impact van de keuze voor een deur.

related partner content for mobile comes here

Austria Deuren, dat prat gaat op ‘kwaliteit en tijdloos design’, komt met een serie televisiecommercials en campagnemateriaal voor social media, waarin te zien is hoe personen last hebben van de verkeerd gekozen deuren. Vervolgens worden ze meegenomen door Harry (dé Austria-man) naar het moment dat zij ooit hun deur kozen. Waar ging het fout?

Austria Deuren | Buitendeuren | Hoe mooi is dát! | Ook mooi

Belangrijk onderdeel interieur

Austria Deuren zegt met de campagne consumenten te willen inspireren en laten zien dat deuren ook een belangrijk onderdeel van het interieur zijn. ‘De keuze voor een goede deur kan een wereld van verschil maken.’

Austria Deuren | Binnendeuren | Hoe mooi is dát! | Ook mooi

Waar

De campagne zal te zien zijn op verschillende kanalen en wordt ondersteund door online en offline advertenties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in