Overslaan en naar de inhoud gaan

Playmobil keert terug bij Stroom en wil ook volwassenen bereiken

'Het verhaal achter Playmobil is, denk ik, redelijk exemplarisch voor de markt', legt de strategy director van Stroom uit.
Playmobil campagne
Een marketingafbeelding van Playmobil
© Afbeelding: aangeleverd
Playmobil campagne
Een marketingafbeelding van Playmobil
© Afbeelding: aangeleverd

Het iconische speelgoedmerk Playmobil kiest Stroom als nieuw mediabureau in Nederland. En dat voelt als thuiskomen, vertelt Martijn Jaartsveld, strategy director van Stroom. Playmobil was namelijk al klant tussen 2005 en 2020.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in