Overslaan en naar de inhoud gaan

M2Media en Online Company gaan samen verder als M2|OC

Bureaus brengen expertises op gebied van media en online marketing en verkoop samen in nieuw bedrijf.
Het managementteam van M2|OC, v.l.n.r. Michael Bottenheft, Stéphanie Smit, Frank Bitter, Jasmijn Bouwmeester, Bas de Kok. Oscar Levi…
Het managementteam van M2|OC, v.l.n.r. Michael Bottenheft, Stéphanie Smit, Frank Bitter, Jasmijn Bouwmeester, Bas de Kok. Oscar Levi…
Het managementteam van M2|OC, v.l.n.r. Michael Bottenheft, Stéphanie Smit, Frank Bitter, Jasmijn Bouwmeester, Bas de Kok. Oscar Levi…
Het managementteam van M2|OC, v.l.n.r. Michael Bottenheft, Stéphanie Smit, Frank Bitter, Jasmijn Bouwmeester, Bas de Kok. Oscar Levi…

Mediabureau M2Media en e-commercespecialist Online Company gooien hun oude namen overboord en gaan samen verder als M2|OC. Met het nieuwe bureau willen ze de dienstverlening in media-investeringen, performance-marketing en e-commerce geïntegreerd aanbieden. Beide bureaus hebben al even geoefend; ze werken ruim vier jaar samen onder de paraplu van Candid.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe onderneming heeft de nodige historische bagage. M2Media bestaat 21 jaar, Online Company is 18 jaar oud. Er werken in totaal meer dan 75 specialisten in onder meer strategie, data & tech, audiovisuelle media , out-of-home, social, SEA, affiliate en e-commerce. Zij bedienen de ruim 50 klanten.

Vijfkoppig MT

Frank Bitter krijgt de dagelijkse leiding in handen, naast zijn functie van ceo Media bij Candid. Hij wordt bijgestaan door een vijfkoppig mamnagementteam. Dit bestaat uit Jasmijn Bouwmeester (clients), Bas de Kok (digital), Stéphanie Smit (capabilities), Michael Bottenheft (growth) en Oscar Levi (e-commerce).

Volgens Ruud Wanck, ceo Candid, past de fusie van de ondernemingen in de strategie van het Candid-platform om met een een select aantal onderscheidende en breed gespecialiseerde bureaus te werken. M2|OC helpt volgens hem klanten 'om daar te investeren waar dit de meeste impact heeft op het behalen van hun merk- en omzetdoelstellingen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in