Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw digitaal marketingbureau Frisk Agency richt zich specifiek op het MKB

Frisk Agency is een label van Nathalie Peters en Marc Gooijer. Michiel van der Ven gaat het bureau op dagelijkse basis leiden.
Frisk directie
v.l.n.r: Marc Gooijer, Michiel van der Ven, Nathalie Peters
© Afbeelding: Frisk
Frisk directie
v.l.n.r: Marc Gooijer, Michiel van der Ven, Nathalie Peters
© Afbeelding: Frisk

Het nieuwe digitale marketingbureau Frisk Agency richt zich specifiek op de MKB-sector. Frisk Agency is een zusterbureau van Morgenfrisk, dat drie jaar geleden is opgericht door Nathalie Peters en Marc Gooijer. Zij starten met Frisk Agency een tweede label vanwege 'toenemende vraag van bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf naar begeleiding bij hun digitale transformatie.' 

related partner content for mobile comes here

Tien klanten

Michiel van der Ven, sinds begin 2021 werkzaam voor Morgenfrisk, krijgt de dagelijkse leiding over Frisk Agency. Het bureau start niet met lege handen, maar met klanten zoals Honda Nederland. Gooijer: 'Dat we bij de officiële lancering al meteen voor tien klanten in de automotive-, vastgoed- en wervings- en selectiebranche werken, voelt zeker na de uitdagende start die we met Morgenfrisk door de pandemie hadden als een extra luxe positie.' 

Morgen Morgenfrisk

Waar Frisk Agency zich richt op het MKB, werkt Morgenfrisk met dertien medewerkers voor grote A-merken zoals ING, Jumbo en Feyenoord. Morgenfrisk is gespecialiseerd in in-housing met een focus op marketing, data, techniek en advertising. Oprichters Peters en Gooijer werkten voor de start van Morgenfrisk bij grote mediabureaus en uitgeverijen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in