Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne moet TNO afhelpen van 'testorganisatie-imago'

Om duidelijk te maken dat TNO veel meer doet dan testen, lanceert het de merkcampagne ‘zie het voor je’.
Zie het voor je
Zie het voor je
© TNO
Zie het voor je
Zie het voor je
© TNO

'Dat is toch die testorganisatie?' Hoewel acht op de tien Nederlanders de naam TNO kent, komen ze meestal niet verder dan die ene associatie. Om duidelijk te maken dat TNO veel meer doet dan dat, lanceert het de merkcampagne ‘zie het voor je’ (bureau: Heldergroen).

TNO wil dat mensen zich realiseren dat de organisatie een cruciale rol speelt in dingen die we als vanzelfsprekend ervaren. Zonder problemen over een brug rijden of door een straat fietsen waar de luchtkwaliteit verbeterd is. TNO: 'We werken daarnaast aan innovaties waarvan de impact nog niet voelbaar is. Aan auto’s die files oplossen en algoritmes die ziektes opsporen bijvoorbeeld. En aan een spiksplinternieuw internet, maar dat is voor een andere keer.'

related partner content for mobile comes here

'Kijk door de ogen van TNO, en zie het voor je.'

Slogan onveranderd

Het idee van de campagne is om Nederland door de ogen van TNO te laten kijken. 'Want als je dat doet, zie je hoe goed er is nagedacht over de dingen die we vanzelfsprekend vinden. En kun je de toekomst in kijken. Want TNO werkt elke dag aan het leven van morgen. Aan een gezonder, duurzamer en veiliger leven. Aan een sterke economie.'
De slogan van TNO was en blijft ‘Innovation for life’. Met de campagne, bestaande uit een film, spotjes, billboards en banners, wil TNO zichtbaar maken wat dat in de praktijk betekent. 'Kijk door de ogen van TNO, en zie het voor je.'

Credits:

Opdrachtgever: Regina van Hoof, TNO

Bureau: Heldergroen

Creatieve directie: Siebe Anbeek

Creatie: Jordi van Baaren, Celis Jansen, Huibert-Jan van der Fange

Strategie: Myrthe Willems

Account: Fieke van Woerkom, Linda Cuvelier

Productie & Post-Productie: Bandit Amsterdam

Regisseur: Tobias Corba

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in