Campagne McDonald’s voor wie weg wil van een horror-kerstdiner


McDonald's richt zich op de adolescenten met een soort antikerstdinercampagne. In twee 25 seconden-tv-spots laat het zien welke druk de het decembertafelen kan opleveren.
Zie ook hét overzicht van Nederlandse kerstcommercials 2022
Met kerst met je nieuwe schoonouders naar een restaurant gaan bijvoorbeeld waar de tafellakens en servetten gesteven zijn en er 328 vorken en messsen en lepels naast je bord liggen, die je volgens de etiquette moet gebruiken natuurlijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOf tijdens de dis tegenover je tante zitten die je aan een kruisverhoor over je liefdesleven onderwerpt.
Ontsnappen is de enige mogelijkheid, want 'December kan wel een beetje McDonald's gebruiken' zoals de payoff van de kerstcampagne luidt.
Naast de spots heeft McDonald’s voor z'n app-bezoekers een Getaway Island gemaakt om te ontsnappen en te ontspannen. Daar zijn games, deals, winacties en een shop te vinden.
De campagne, van de hand van TBWA\Neboko, wordt uitgerold op televisie, online radio, outdoor en social media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid