Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS-campagne moet ondernemers voorbereiden op een zware winter

De campagne is een vervolg binnen de lopende, bredere campagne.
SNS ondernemen campagne
Een still uit de SNS-campagne
© Afbeelding: SNS
SNS ondernemen campagne
Een still uit de SNS-campagne
© Afbeelding: SNS

Met het 'winterklaargesprek' wil SNS Nederlandse ondernemers voorbereiden op wat het een zware winter noemt. De hoge inflatie, zoektocht naar personeel en hoge energierekening vormen immers uitdagingen voor ondernemers. SNS nodigt ondernemers met zorgen uit voor een persoonlijk gesprek om advies op maat te krijgen. De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Freddy.

related partner content for mobile comes here

Bredere campagne

Het winterklaargesprek voor ondernemers is op 28 november gestart en maakt onderdeel uit van een lopende campagne met de naam 'Eerst de mens, dan het geld'. Via deze campagne hield SNS in september al een 'wakkerliglijn' voor consumenten met geldvragen. Ook deze campagne kwam uit de koker van Alfred. 

Zichtbaar in alle bankwinkels

De nieuwste campagneuiting is nu zichtbaar in grote dagbladadvertenties, digital out of home, radio, social advertising en online video. Ook alle 206 SNS-bankwinkels schenken aandacht aan het winterklaargesprek voor ondernemers. Een korte campagnevideo is hieronder te bekijken. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in