SNS-campagne moet ondernemers voorbereiden op een zware winter


Met het 'winterklaargesprek' wil SNS Nederlandse ondernemers voorbereiden op wat het een zware winter noemt. De hoge inflatie, zoektocht naar personeel en hoge energierekening vormen immers uitdagingen voor ondernemers. SNS nodigt ondernemers met zorgen uit voor een persoonlijk gesprek om advies op maat te krijgen. De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Freddy.
Bredere campagne
Het winterklaargesprek voor ondernemers is op 28 november gestart en maakt onderdeel uit van een lopende campagne met de naam 'Eerst de mens, dan het geld'. Via deze campagne hield SNS in september al een 'wakkerliglijn' voor consumenten met geldvragen. Ook deze campagne kwam uit de koker van Alfred.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZichtbaar in alle bankwinkels
De nieuwste campagneuiting is nu zichtbaar in grote dagbladadvertenties, digital out of home, radio, social advertising en online video. Ook alle 206 SNS-bankwinkels schenken aandacht aan het winterklaargesprek voor ondernemers. Een korte campagnevideo is hieronder te bekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid