Overslaan en naar de inhoud gaan

Bud geeft drie keer een jaarsalaris weg om ‘jong talent te supporten’

‘Start 2020 Like a King.’ Bud wil jonge talenten die hun dromen najagen en ambities durven uit te spreken, ondersteunen.
Jaarsalaris!
Jaarsalaris!
© Bud
Jaarsalaris!
Jaarsalaris!
© Bud

Het net in Nederland gelanceerde USA-biermerk Bud komt met de eindejaarscampagne ‘Start 2020 Like a King’. Dat is een sales promotion waarbij de consument bij aankoop van één doos of twee sixpacks Bud het speciale Bud x Moleskine notebook cadeau krijgt.

related partner content for mobile comes here

Achterliggende missie

In dat notitieboek staan verhalen van artiesten en ondernemers zoals Ron Simpson (de Avocado Show) en José Woldring (The Media Nanny). Ook zijn andere talenten aan het woord zoals rapper Dio en Daphne Koster, manager van het vrouwenvoetbal bij Ajax. De achterliggende missie? Via het Bud x Moleskine notebook zegt het biermerk jongeren te willen uitdagen om doelen en ambities op papier te zetten om deze ook daadwerkelijk waar te maken.

Ambities durven uitspreken

Drie ambitieuze Nederlandse jongeren maken ook nog eens kans op een jaarsalaris van 25 duizend euro. Én zij krijgen persoonlijke coaching van succesvolle ondernemers en artiesten. Want?

‘Bud support jonge talenten die hun dromen najagen en ambities durven uitspreken. Maar voor veel mensen staan geld en tijd in de weg bij het waarmaken van deze dromen. Daarom willen we drie jongeren een jaarsalaris schenken om deze dromen werkelijkheid te laten worden. Zo kunnen de winnaars bijvoorbeeld parttime gaan werken om een lang geambieerde opleiding te volgen of het bedrag gebruiken als startkapitaal voor een eigen onderneming.’

Deelnemen kan tot 19 januari 2020.

Podcast

Een uitgebreid interview én podcast met Bud-merkman Sjors van Drie leest/luistert u hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in