Overslaan en naar de inhoud gaan

Bonduelle brengt iconische jingle terug

'De verrassende groente van vandaag' is voor de nieuwe prijscampagne weer van de plank gehaald.
Bonduelle
Bonduelle

Bonduelle lanceert een nieuwe campagne om de betaalbaarheid rondom groente extra onder de aandacht te brengen. In de door Fama Volat ontwikkelde campagne is de aloude slogan 'Bonduelle, de verrassende groente van vandaag' te horen.

related partner content for mobile comes here

De terugkeer van de herkenbare Bonduelle-radiojingle is volgens CMO Lianne Hanenberg, niet zomaar een nostalgische knipoog naar het verleden. 'Het benadrukt het belang van auditieve koppelingen in marketing..De tune, die lange tijd niet is gebruikt, is een auditieve cue die het merk activeert en verbindt met de consument op een dieper niveau en onmiddellijk positieve associaties oproept. In een wereld waarin visuele en auditieve prikkels constant om onze aandacht vechten, hebben we gekozen om deze campagne boodschap te linken aan vertrouwde en herkenbare klanken met een eigentijdse twist.'

 

 

Missie

De campagne sluit volgens Hanenberg aan bij de missie van het merk, namelijk consumenten helpen en inspireren op een makkelijke manier meer groenten en peulvruchten te eten.

Naast de radio-inzet zal de campagne ook op de winkelvloer te zien zijn. In samenwerking met diverse retailers zullen digitale advertenties met de prijsacties en schapcommunicatie zoals wobblers, verticale schap banners en vriezer stickers worden ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in