Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com verzacht het fileleed van vakantiegangers op zwarte zaterdag

Met het uitdelen van gratis ebooks.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bol.com deelt dit weekend gratis digitale boeken uit aan vakantiegangers die in de file staan. De webwinkel beschouwt de vakantieperiode als een uitgelezen moment om lezen te stimuleren.

related partner content for mobile comes here

Hectometerpaaltje

Nederlanders en Belgen krijgen in ruil voor een foto van het hectometerpaaltje waar men stilstaat een code voor een gratis ebook. Met deze actie wil Bol.com zijn digitale boeken, e-readers en ebook-abonnement 'Kobo Plus' promoten, legt Joep Lucassen, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van digitaal lezen bij bol.com, uit. Wij vinden het belangrijk om het lezen van boeken zo veel mogelijk aan te moedigen en te faciliteren. Niet alleen door het aanbieden van een ruim aanbod aan fysieke boeken, maar eveneens door de ontwikkeling van digitaal lezen via Kobo Plus.’

Vliegende bibliotheek

Naast Bol.com haken ook andere merken op de vakantieperiode in om lezen te promoten. Ikea onthulde onlangs zijn plannen voor een leeszaal. De actie is tot stand gekomen in samenwerking met Man Booker Prize om genomineerde titels beschikbaar te maken voor een breed publiek. 

Ook EasyJet  verspreidt gratis kinderboeken tijdens de vlucht. Met het initiatief wil de vliegtuigmaatschappij kinderen stimuleren om meer boeken te lezen.

EasyJet

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in