Overslaan en naar de inhoud gaan

Becel wil met nieuwe campagne met fitte 50-plussers imago boomers verbeteren

Botermerk met actieve ouderen terug naar de 'kernbelofte': een sterk hart.
Becel
Er wordt nog veel te negatief aangekeken tegen ouder worden, vindt Becel.
Becel
Er wordt nog veel te negatief aangekeken tegen ouder worden, vindt Becel.

In de nieuwe campagne van Becel die vandaag wordt uitgerold, gaat het botermerk naar eigen zeggen terug naar de kernbelofte: een sterk hart. Met de commercial wil Becel het negatieve imago van 50-plussers omdraaien, zegt Thijs Bontje van het Amsterdamse bureau N=5, dat de campagne heeft ontwikkeld.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jeroen Tebbe

Bijzonder: ageism verpakt als purpose branding.

Frank Goren

Een boomer is ondertussen 70+
50+ers zijn geen boomers....

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in