Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB Nederland en VEA willen fuseren

IAB Nederland en de VEA willen vanaf 1 januari 2021 verder als één organisatie. Wat de naam wordt is niet bekend.
Fusie VEA IAB Nederland Saskia Wagenmakers Marion Koopman
Sakia Wagenmakers en Marion Koopman
Fusie VEA IAB Nederland Saskia Wagenmakers Marion Koopman
Sakia Wagenmakers en Marion Koopman

IAB Nederland en de VEA gaan in oktober akkoord vragen aan de leden om verder te gaan als een nieuwe gezamenlijke organisatie. Het doel is ‘een verbindend netwerk te creëren voor iedereen in de branche, van CEO’s tot starters, waarin plaats is voor data, media, creatie en technologie.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Rick Persoon

Beste IAB en VEA, van harte gefeliciteerd met jullie voornemen. Een diepe buiging voor deze majeure stap. Zoveel kennis en kunde bijeen daar zal onze industrie op lange termijn enorme vruchten van gaan plukken. Op de korte termijn succes met de uitwerking en nogmaals dank namens ons allen werkzaam in het mooiste vak ter wereld, Joost Istha

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in