Yvonne de Jager schreef een managementboek over succesvolle duo’s in de marketingcommunicatie en kwam tot acht succesfactoren. ‘Je moet ook een beetje geluk hebben om de ander tegen te komen.’
Premium
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Wat een bijzondere (tijdelijke?) carrièrewendIng Yvonne en wat een boeiend onderwerp. Succesfactoren blijven altijd triggeren:-))
Ik ga je boek kopen&lezen en wens je een goede verkoop en snelle 2e druk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWat stoer! Ga zeker lezen
Wat een bijzondere (tijdelijke?) carrièrewendIng Yvonne en wat een boeiend onderwerp. Succesfactoren blijven altijd triggeren:-))
Ik ga je boek kopen&lezen en wens je een goede verkoop en snelle 2e druk