Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Al bij het eerste idee voor Smoorverliefd wist ik dat het zou aanslaan’ ​​​​​​​

Zeven vragen aan Jurgen Surstedt (Interpolis) over de zeven ADCN-awards.
Het team van Interpolis, zonder Surstedt en met Snelle, en de winst van de Grand Prix
Het team van Interpolis, zonder Surstedt en met Snelle, en de winst van de Grand Prix
Het team van Interpolis, zonder Surstedt en met Snelle, en de winst van de Grand Prix
Het team van Interpolis, zonder Surstedt en met Snelle, en de winst van de Grand Prix

De campagne Smoorverliefd van Interpolis, gemaakt door WeFilm, en met een hoofdrol voor rapper Snelle met zijn song, was de grote winnaar bij de toekenning van de creatieve awards van de ADCN. Het won de Grand Prix en zes Lampen: goud in social, zilver in pr en in entertainment, en brons in music en voor impact.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in