Overslaan en naar de inhoud gaan

Fisherman’s Friend borduurt voort op ‘ff doorbijten’, maar de vorm verandert radicaal

Het voorheen ‘sterk spul-snoepje’ kwam in 2018 met een nieuw merkconcept. Dat wordt vastgehouden, maar nu in animatie.

Fisherman’s Friend, bekend van de sterk mentholhoudende snoepjes (‘lozenges’), lanceert een nieuwe, digitale campagne voor de zomer. Het merk zegt hiermee een jongere doelgroep te willen bereiken en de relevantie van het product in dit seizoen te willen benadrukken.

related partner content for mobile comes here

Opkikker centraal

Net als in het merkconcept dat in 2018 werd neergezet, staat ook hier de ‘mentale opkikker’ centraal. De vorm is echter helemaal anders. Het betreft nu een animatiefilm. En ook de gekozen mediakanalen wijken af van die in 2018. De campagne wordt grotendeels online ingezet met Youtube als belangrijkste kanaal.

De commercial uit 2018 ziet u hieronder.

Fishermans Friend commercial ff doorbijten

Credits

Klant: Fisherman’s Friend

Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande & Sophie Leijten

Concept & Productie: Animate the World

Online Marketing: Yonego

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in