Fisherman’s Friend borduurt voort op ‘ff doorbijten’, maar de vorm verandert radicaal
Fisherman’s Friend, bekend van de sterk mentholhoudende snoepjes (‘lozenges’), lanceert een nieuwe, digitale campagne voor de zomer. Het merk zegt hiermee een jongere doelgroep te willen bereiken en de relevantie van het product in dit seizoen te willen benadrukken.
Opkikker centraal
Net als in het merkconcept dat in 2018 werd neergezet, staat ook hier de ‘mentale opkikker’ centraal. De vorm is echter helemaal anders. Het betreft nu een animatiefilm. En ook de gekozen mediakanalen wijken af van die in 2018. De campagne wordt grotendeels online ingezet met Youtube als belangrijkste kanaal.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe commercial uit 2018 ziet u hieronder.
Credits
Klant: Fisherman’s Friend
Verantwoordelijk bij klant: Joost van de Sande & Sophie Leijten
Concept & Productie: Animate the World
Online Marketing: Yonego
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid