Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion

Move over boomers: een panel van tien creators beoordeelt in FT. Opinion, campagnes van nu vanuit het perspectief van Gen Z.
FT Opinion
FT Opinion

Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion. In FT. Opinion beoordelen tien jonge creatives maandelijks, campagnes van nu vanuit het perspectief van hun generatie: Gen Z. Het doel is om een frisse blik te krijgen op actuele campagnes die iedereen kent of juist op die pareltjes die alleen bij Gen Z in het vizier komen.  

related partner content for mobile comes here

Susanne van Nierop, hoofdredacteur Adformatie: ‘Adformatie is een breed platform en we willen ook een brede doelgroep blijven aanspreken. De deur staat open voor iedereen, maar omdat seniors vaker de pen durven oppakken en als woordvoerder naar voren worden geschoven, zijn die oververtegenwoordigd in de vakmedia. Daarom zijn we blij met de samenwerking met Boomerang FT. en met het enthousiasme van de talenten. Ik ben heel nieuwsgierig hoe zij kijken naar campagnes.’ 

Dean Cooman, head of talent bij Boomerang FT.: 'Ik ben erg enthousiast over deze samenwerking met Adformatie omdat we hiermee niet alleen een stem geven aan de next-gen, maar ook het mediavak voorzien van waardevolle insights gekeken naar de point of view van de next gen naar 'reclame'.

Het FT.-panel bestaat uit een sterke mix van talenten met elk hun eigen expertise/interesse wat zorgt voor ongezouten meningen en interessante invalshoeken vanuit het next-gen-oogpunt.

De eerste editie van FT. Opinion verschijnt op 2 mei op Adformatie.nl.

Dit is het panel dat in wisselende samenstellingen de campagnes beoordeelt:  

NOUD  

Noud is een kritische maker die de doelgroep altijd op de eerste plek wil zetten.  Hij weet wat Gen Z- wil en hoe dat te verbinden aan commerciële doeleinden van bedrijven.   

NESLIHAN  

Neslihan combineert haar strategische visie met creatieve ideeën. Geleid door het motto 'Wees de verandering die je in de wereld wilt zien,' is ze vastbesloten om nieuwe grenzen te doorbreken. Ze heeft een grote passie voor reizen, het verkennen van culturen en de nieuwste beautytrends.   

JESSE  

Met zijn passie voor schrijven en brede kennis/interesse op het gebied van sport, kunst en geschiedenis, is Jesse enorm enthousiast over de mogelijkheid om voor Adformatie te gaan schrijven. Zijn scherpe mening en vermogen om complexe onderwerpen helder te communiceren, maken hem een waardevolle aanvulling op het team.   

DENZEL  

Denzel Balois is een alles-in-één creatieveling, gepassioneerd om verhalen in kunst te vertalen door middel van verschillende media. Denzel is hier om zijn kritische kijk op communicatie en verhalen vertellen te delen, in relatie tot de huidige tijdsgeest.  

PUCK  

Puck is creatief veel bezig op het gebied van films maken, schrijven, dichten, lezen, schilderen en fashion. Ze is goed op de hoogte van trends, vooral op fashion en interior designgebied, en heeft een sterke mening.    

MILOU  

Milou heeft passie voor creatieve strategie en heeft een brede interesse. Al lopend door de stad of glurend bij de nieuwe expo’s doet zij inspiratie op. Met haar nieuwsgierige en open blik wil zij graag regelmatig een bijdrage doen aan het FT-panel!  

DAAN  

Daan vindt het leuk om mee te praten over de meest uiteenlopende verschillende campagnes. Hij denkt dat hij de kennis over de jonge generatie en de afwegingen die zij maken als creatieven, mee kan nemen in een oordeel over de desbetreffende campagne.  

EZRA  

Ezra is van Moluks-Nederlandse afkomst. Hij ziet graag de schoonheid en humor in het leven en hoopt om een nieuw licht te schijnen op de dingen die zijn generatie ziet.    

LIZ  

Liz heeft passie voor trends en begrijpt hoe mensen denken. 'Wat ik het leukst vind, is het verkennen van alles wat ons beïnvloedt en deze inzichten creatief te verwerken, altijd gericht op het blijven boeien van onze bewegende doelgroepen.'  

ANNA-SOPHIE  

De passie van Anna-Sophie is het vertellen of schrijven van verhalen en deze vertalen naar beeld. Haar interesses liggen in het gebied van film en maatschappelijke onderwerpen, en ze ziet in campagnes mogelijkheden om boodschappen op een creatieve manier te communiceren. Door haar achtergrond in fashion & branding hiermee te combineren, vindt ze het 'megaleuk om onderdeel te zijn van deze community!'  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in