Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijl PR & Proof, Omnicom PR en Weber Shandwick winnen Sabre Award

Prijzen voor campagnes Odido, Philips en Pedigree.
Betrokken mensen van Odido en Bijl PR bij het in ontvangst nemen van de Diamond-Sabre-Award. Derde van rechts staat Paul Holmes, oprichter…
Betrokken mensen van Odido en Bijl PR bij het in ontvangst nemen van de Diamond-Sabre-Award. Derde van rechts staat Paul Holmes, oprichter…
Betrokken mensen van Odido en Bijl PR bij het in ontvangst nemen van de Diamond-Sabre-Award. Derde van rechts staat Paul Holmes, oprichter…
Betrokken mensen van Odido en Bijl PR bij het in ontvangst nemen van de Diamond-Sabre-Award. Derde van rechts staat Paul Holmes, oprichter…

Bij de prestigieuze Sabre Awards Emea is Nederland met drie cases in de prijzen gevallen. Voor deze zogeheten Superior Achievement in Branding Reputation and Engagement buigt zich een internationale vakjury over zo’n tweeduizend inzendingen vanuit Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in