Overslaan en naar de inhoud gaan

NOC*NSF zet op weg naar de Olympische Spelen duizenden digitale schermen van Global in

Digitale klokken tellen af op de meer dan 2.700 schermen.
Team NL NOCNSF Global Olympische Spelen
Team NL NOCNSF Global Olympische Spelen

Op duizenden plaatsen in ons land tellen straks digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs. Ze zijn het resultaat van de samenwerking tussen sportkoepel NOC*NSF en buiten-reclame-exploitant Global.

related partner content for mobile comes here

NOC*NSF telt vanaf vandaag af naar de Olympische Spelen op de meer dan 2.700 schermen van Global Media & Entertainment in winkelcentra, supermarkten, tankstations en op de NS-stations. Deze campagne stelt de bond in staat een miljoenenpubliek te bereiken en de betrokkenheid bij de Olympische en Paralympische Spelen te vergroten.

'Op deze manier ondersteunen we NOC*NSF en TeamNL om Nederland te betrekken bij de prestaties van onze sporthelden voor, tijdens en na de Spelen', zegt Guy Grimmelt, marketing & salesdirector Global Media & Entertainment. 'Tijdens de Spelen gaan we de medaille-alert activeren en na de Spelen bieden we TeamNL een podium om de kracht van sport te tonen aan het brede publiek.'

CMO Baukje ter Huurne van NOC*NSF: 'Dankzij de samenwerking met Global kunnen wij onze boegbeelden van TeamNL op heel veel plekken zichtbaar maken. We hopen hiermee Nederland en voornamelijk kinderen en jongeren aan te zetten om ook zelf in beweging te komen. Daarnaast is het natuurlijk ook heel mooi om de prestaties van TeamNL na de Spelen zo breed te kunnen delen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in