Overslaan en naar de inhoud gaan

AmsterCannes wordt ADsterdam

De tweede editie van het 'creativiteitsfestival' vindt plaats op 5 juli bij Lief Amsterdam.
adsterdam
ADCN is dit jaar aangehaakt als nieuwe partner.
adsterdam
ADCN is dit jaar aangehaakt als nieuwe partner.

Het 'creativiteitsfestival' AmsterCannes heeft z'n naam gewijzigd in ADsterdam. De tweede editie van het evenement vindt plaats op vrijdag 5 juli op het industriële festivalterrein van Lief Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om een rebranding die in het leven is geroepen door Boomerang Agency en Le Pub (onderdeel van Publicis Groupe NL) en ADCN. De naam ADsterdam staat voor 'the space between advertising and Amsterdam'. ADCN is als partner aangehaakt om er een 'industriebreed event' van te maken. 'Op 5 juli wordt bij Lief Amsterdam creativiteit in de breedste zin van het woord gevierd', aldus de organisatoren. 

Mooie kans

Anouk Facee Schaeffer van Boomerang: 'Nederland staat bekend om z'n festivals, maar de meesten draaien om muziek. Dus waar moet je heen om inspiratie op te doen voor andere hot topics? Natuurlijk zijn er techconferenties en creative breakfasts, maar hoe zit het met creativiteitsfestivals? Hier zagen we een mooie kans liggen.'

Facee Schaeffer belooft 'nog meer talks, panels en inspiratie' dan vorig jaar. 'Het festival is voor een breed publiek en zal daarom toegankelijk en betaalbaar zijn. De dag zal worden afgesloten met een programma van artiesten, dj's en surprise acts.'

Het precieze programma is overigens nog niet bekend, dat zal binnenkort volgen, zegt Schaeffer. Er worden zo'n 2.000 mensen uit de reclameindustrie verwacht. Meer informatie (en tickets á €15) is te vinden op adsterdamfestival.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in