Overslaan en naar de inhoud gaan

Wepublic trekt Maurice Jansen aan als senior-adviseur corporate communicatie

Afkomstig van Bruna, waar hij verantwoordelijk was voor de formule- en merkontwikkeling.
Miniatuurvoorbeeld
De mensen van Wepublic, nog zonder Maurice Jansen
Miniatuurvoorbeeld
De mensen van Wepublic, nog zonder Maurice Jansen

Maurice Jansen gaat bij Wepublic aan de slag als senior adviseur corporate communicatie. Hiervoor was hij bij Bruna verantwoordelijk voor formule- en merkontwikkeling. Eerder was Maurice Jansen director communications bij Albert Heijn en director bij communicatieadviesbureau Porter Novelli. Bij Wepublic gaat hij zich vooral richten op merk-, marketing- en reputatievraagstukken.  

related partner content for mobile comes here

De komst van Maurice Jansen sluit aan bij het groei van Wepublic, vooral strategische vraagstukken op het gebied van merk, reputatie, innovatie en complexe issues.Het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag telt nu bijna 30 medewerkers.

Frank Körver, partner bij Wepublic, kent Maurice jansen sinds mijn periode bij Porter Novelli. 'Hij combineert advieservaring met managementervaring en kent dus het klappen van de zweep. Bovendien is het een leuke vent waar het prettig mee samenwerken is.' Maurice Jansen kijjkt uit naar zijn overstap naar Wepublic, zegt hij. 'Vooral de verscheidenheid aan opdrachtgevers en hun veranderingen en marktontwikkelingen vind ik erg aansprekend.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in