Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP en Accenture finalisten in pitch VodafoneZiggo

De pitch gaat nu de laatste fase in.
Miniatuurvoorbeeld
© ANP
Miniatuurvoorbeeld
© ANP

In de grote pitch die VodafoneZiggo houdt voor zowel het creatie- als media-account zijn nog twee partijen over: WPP en Accenture. Dat melden ingewijden aan Adformatie. Omnicom, Publicis One en hun bureaus zijn daarmee afgevallen. De laatste fase gaat nu in, maar het is niet bekend wanneer er een beslissing valt.

VodafoneZiggo laat weten geen uitspraken te doen over het verloop.

De pitch - VodafoneZiggo noemt het zelf een oriëntatie - loopt al sinds afgelopen zomer. Accenture was als consultancyfirma de opvallende naam in de pitch tussen de traditionele communicatieholdings.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Fred Moolhuijsen

Een oriëntatie........van minimaal 6 maanden :-) Wat een brevet van onvermogen van degene die dit proces leidt...
Fred Moolhuijsen - B&BA

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in