Martin de Munnik: 'Meeste campagnes zijn likeable óf effectief; het gaat zelden samen'
Podcast Connect #016 met Martin de Munnik van Neurensics.
In deze 16e aflevering is Martin de Munnik, chief communications officer bij Neurensics, te gast. Hij gaat in op neuromarketing. Wat is het? Hoe effectief zijn de onderzoeksmethodes? En hoe zit het met de ethiek in dit vakgebied?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Enkele quotes:
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu- Mensen zijn hele slechte voorspellers van hun eigen toekomst.
- Commercials met boze of angstige mensen zijn een vaak gemaakte fout. Een MRI-scan is al bij 24 respondenten betrouwbaar en significant.
- Er is geen wetenschappelijk bewijs dat likeability leidt tot sales. Likeability leidt waarschijnlijk wel tot een sterker merk.
- Je moet eerst de propositie testen voordat je de campagne gaat testen. Welke proposite wordt het meest vertrouwd, begeerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid