
In deze 16e aflevering is Martin de Munnik, chief communications officer bij Neurensics, te gast. Hij gaat in op neuromarketing. Wat is het? Hoe effectief zijn de onderzoeksmethodes? En hoe zit het met de ethiek in dit vakgebied?
Enkele quotes:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente Haarlem- Mensen zijn hele slechte voorspellers van hun eigen toekomst.
- Commercials met boze of angstige mensen zijn een vaak gemaakte fout. Een MRI-scan is al bij 24 respondenten betrouwbaar en significant.
- Er is geen wetenschappelijk bewijs dat likeability leidt tot sales. Likeability leidt waarschijnlijk wel tot een sterker merk.
- Je moet eerst de propositie testen voordat je de campagne gaat testen. Welke proposite wordt het meest vertrouwd, begeerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee