Overslaan en naar de inhoud gaan

GoSpooky versterkt team met Mariette Huber

Voorheen was ze verantwoordelijk voor de brand partnerships bij Snap Inc. Nu gaat ze aan de slag als commercieel directeur bij GoSpooky.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

GoSpooky versterkt zijn team met de komst van Mariette Huber als commercieel directeur. Samen met oprichters Tim van der Wiel en Liam Tjoa zal zij een belangrijke rol gaan spelen in de groeiplannen van het bureau.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen jaren heeft Mariette Huber ervaring opgedaan bij verschillende innovatieve techbedrijven. Zo was ze werkzaam bij Spotify als account director, en bij Snap Inc verantwoordelijk voor brand partnerships.

Liam Tjoa, founder van GoSpooky: ‘Gebaseerd op het succes dat we tot nu toe hebben mogen boeken met GoSpooky, zien we nog veel groeipotentieel; zowel in Nederland als internationaal. Om hier komend jaar stappen in te kunnen maken hebben we een commercieel kanon nodig. Mariette’s mindset gecombineerd met haar kennis en netwerk maakt haar voor ons de perfecte strategische toevoeging.'

Mariette Huber: ‘De keuze om voor Gospooky te gaan werken was snel gemaakt. Ik geloof er gewoon in; niet alleen in wat ze als bureau doen, maar ook om wie ze zijn. Tim en Liam snappen marketing anno 2019. Ze hebben innovatieve ideeën. ik heb heel veel zin om GoSpooky te helpen om die ideeën te koppelen aan merken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in