Overslaan en naar de inhoud gaan

Audi stelt Hildegard Wortmann aan als nieuw bestuurslid marketing

Zij volgt de Nederlander Bram Schot op, die sinds 1 januari de functie van Voorzitter van de Raad van Bestuur van Audi AG bekleedt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het nieuwe bestuurslid wordt per 1 juli verantwoordelijk voor de sales- en marketingactiviteiten van Audi. Volgens Bram Schot, voorzitter van de Raad van Bestuur van Audi AG, ondergaat Audi momenteel belangrijke veranderingen en kan het merk met het aantreden van Wortmann nieuwe stappen zetten. 'Met Hildegard Wortmann kan Audi zich verder transformeren. Op dit uitdagende pad naar de toekomst gaat zij een beslissende rol spelen.’

related partner content for mobile comes here

Wortmann begon haar loopbaan bij Unilever, waar ze de functies product- en brandmanager bekleedde en later marketingdirecteur was. In 1998 stapte ze over naar BMW Group waar ze betrokken was bij de herlancering van het merk MINI en mede verantwoordelijk voor de koers naar e-mobiliteit. In juni 2016 werd ze benoemd tot senior vice-president BMW. Sinds januari 2018 is Wortmann vanuit Singapore verantwoordelijk voor de verkoopregio Azië-Pacific.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in