Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes benoemt Niels Straatsma tot creatief directeur

Met zijn aanstelling breidt het bureau zijn creatieve directie uit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Niels Straatsma is per 1 januari aangesteld als creatief directeur bij SuperHeroes. Het bureau breidt met zijn aanstelling de creatieve directie uit.

related partner content for mobile comes here

Niels Straatsma begon zijn loopbaan bij 180 Amsterdam en is meer dan 10 jaar actief in de reclame. Hij werkte lange tijd bij Achtung!, waar hij vele prijswinnende campagnes maakte voor onder meer Vodafone, 3FM, Volkswagen en Philips. Ook was hij als creatieve directeur eindverantwoordelijk voor de merkcampagne van ANWB. 

Straatsma vertrok vervolgens naar Los Angeles om als associate  creative director aan de slag te gaan bij Hustle, een hub binnen het internationale advertising agency R/GA.Teruggekeerd in Nederland ging hij aan de slag als freelancer: ‘Ik wilde rustig kijken bij welk bureau ik me thuis zou voelen. En bij SuperHeroes voelde het goed. De ‘No Ego, No Bullshit’- mentaliteit bij SuperHeroes bevalt me wel. Tegelijkertijd is het een internationaal bureau met grote ambities en een vernieuwende visie. We gaan met zijn allen het bureau wereldwijd nog spraakmakender maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in