Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze adverteerders hebben een nieuw bureau gekozen

0930, Initiative en Mediaboerderij hebben recent een pitch gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

1. Gazelle kiest voor bureau 0930 voor B2B campagne

Fietsenfabriek Gazelle wil werknemers stimuleren om fietsend naar hun werk te komen. Om deze propositie op creatieve wijze onder de aandacht te brengen bij de grotere bedrijven in Nederland, start het met een campagne. Bureau 0930 won de pitch en bedacht een campagne bestaande uit meerdere (key)visuals, socialmediauitingen, een film, activaties en guerilla middelen. 

related partner content for mobile comes here

2. Payconiq kiest voor mediabureau Initiative

Payconiq, een mobiele betaaldienst, heeft mediabureau Initiative gekozen om zijn mediabelangen bij onder te brengen. De samenwerking omvat diensten op het gebied van consultancy, strategie, insights, mediaplanning en -inkoop. Momenteel is Payconiq actief in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. De Nederlandse campagne zal in het voorjaar van 2019 van start gaan. Léonie Koning, Managing Director van Initiative: ‘We zijn trots dat Payconiq in deze enorm spannende en belangrijke lanceringsfase voor Initiative heeft gekozen. We kijken ernaar uit om vanuit gezamenlijk ondernemerschap onze bijdrage te leveren aan de lancering.’

3. Salveo Pharma kiest voor de Mediaboerderij als mediapartner

Salveo Pharma, aanbieder van geneesmiddelen als Trachitol, Isla en Prospan, heeft gekozen voor de Mediaboerderij. Het bureau neemt de strategie, planning, inkoop en evaluatie van alle mediacampagnes op zich. ‘Aangezien we met ons portfolio een belangrijke rol spelen in een aantal competitieve categorieën, en daar grote investeringen mee gemoeid zijn, is het belangrijk een deskundige en ervaren partner op het gebied van mediastrategie te hebben. Eentje die ook onze snelheid en creativiteit kan bijhouden. De Mediaboerderi past enorm goed bij ons’,  aldus Maurits van Tol, General Manager van Salveo Pharma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in