Overslaan en naar de inhoud gaan

Valentijn Spek van Dept naar Wayne Parker Kent

Spek neemt 20 jaar ervaring als strateeg met zich mee. Hij gaat bij het contentbureau aan de slag met onder meer ‘stories worth…
Valentijn Spek van Dept naar Wayne Parker Kent
Valentijn Spek van Dept naar Wayne Parker Kent

Valentijn Spek is aangesteld als de nieuwe head of strategy van Wayne Parker Kent. Hij wordt tevens onderdeel van het managementteam van het Amsterdamse contentbureau. Spek is gisteren gestart in zijn nieuwe functie.

related partner content for mobile comes here

Spek werkte de afgelopen vier bij Dept als strategy lead en daarvoor onder meer bij McCann, FCB en Universal Media. Hij neemt twintig jaar ervaring mee als strateeg. Deze ervaring gaat hij inzetten voor Wayne Parker Kent, dat sinds vorig jaar een nieuwe koers vaart, gericht op strategie, creatie en productie van zogenoemde stories worth telling - storytelling dus.

Het gaat hier om verhalen in de vorm van content tot branding en advertising, licht Daan Zoetmulder, managing director van Wayne Parker Kent, toe. 'Valentijn's ervaring past naadloos binnen onze toekomstplannen.'

Zelfde visie

Spek zelf vult aan: 'Uit de gesprekken met Daan bleek al snel dat we een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame hebben, wat maakt dat ik uitkijk naar de toekomst bij dit bureau.'

Wayne Parker Kent werkt voor zowel Nederlandse als internationale opdrachtgevers, zoals Aldi, Henkel en Samsung. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in