
Naast eerder Chilly kiezen ook Dubro, Rio Mare en Borotalco (allen onderdeel van de Bolton Group) voor StudioM, de creatieve tak van GroupM. In 2024 is de contentsamenwerking gestart met Chilly. Het succes van deze samenwerking resulteerde in drie afzonderlijke pitchtrajecten voor Dubro, Rio Mare en Borotalco.
'Het was absoluut geen gegeven dat we de Bolton-merken zomaar cadeau zouden krijgen, omdat Chilly zo succesvol liep. We hebben op elke merk afzonderlijk moeten laten zien wat we in huis hebben, dat we de specifieke categorie snappen en hoe we met verschillende vormen van content Dubro, Rio Mare en Borotalco steviger kunnen gaan positioneren', zegt Michael Maaskamp, executive creative director van StudioM.
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalAlle social content
StudioM is nu verantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle social content voor de vier Bolton-merken. Daarnaast is er de opdracht om na te denken hoe branded partnership in alle strategische en creatieve plannen geïntergreerd kunnen worden. Het eerste werk is inmiddels live.
Arun Groenendijk, marketingmanager Food, Home- en Personal Care binnen de Bolton Group: 'De StudioM-teams hebben in de afzonderlijke pitches bewezen dat ze als geen ander snappen op welke
manier je creatief en effectief totaal verschillende doelgroepen aanspreekt. 360-graden funnel denken, opvallen, authenticiteit en menselijke connectie vormen samen de rode draad.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid