Overslaan en naar de inhoud gaan

StudioM (GroupM) wint drie pitches Bolton Group

Dubro, Rio Mare en Borotalco kiezen na Chilly voor de creatieve tak van GroupM.
Rio Mare
Rio Mare

Naast eerder Chilly kiezen ook Dubro, Rio Mare en Borotalco (allen onderdeel van de Bolton Group) voor StudioM, de creatieve tak van GroupM. In 2024 is de contentsamenwerking gestart met Chilly. Het succes van deze samenwerking resulteerde in drie afzonderlijke pitchtrajecten voor Dubro, Rio Mare en Borotalco.

related partner content for mobile comes here

'Het was absoluut geen gegeven dat we de Bolton-merken zomaar cadeau zouden krijgen, omdat Chilly zo succesvol liep. We hebben op elke merk afzonderlijk moeten laten zien wat we in huis hebben, dat we de specifieke categorie snappen en hoe we met verschillende vormen van content Dubro, Rio Mare en Borotalco steviger kunnen gaan positioneren', zegt Michael Maaskamp, executive creative director van StudioM.

Alle social content

StudioM is nu verantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle social content voor de vier Bolton-merken. Daarnaast is er de opdracht om na te denken hoe branded partnership in alle strategische en creatieve plannen geïntergreerd kunnen worden. Het eerste werk is inmiddels live.

Arun Groenendijk, marketingmanager Food, Home- en Personal Care binnen de Bolton Group: 'De StudioM-teams hebben in de afzonderlijke pitches bewezen dat ze als geen ander snappen op welke
manier je creatief en effectief totaal verschillende doelgroepen aanspreekt. 360-graden funnel denken, opvallen, authenticiteit en menselijke connectie vormen samen de rode draad.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in