Overslaan en naar de inhoud gaan

Sarah Valkering is de nieuwe managing partner van de Reputatiegroep

Ze heeft samen met Paul Stamsnijder de leiding in handen. Valkering volgt Arjan Hoek op, medeoprichter van het bureau.
Arjan Hoek en Sarah Valkering
Arjan Hoek en Sarah Valkering
Arjan Hoek en Sarah Valkering
Arjan Hoek en Sarah Valkering

Sarah Valkering (39) is de nieuwe managing partner van de Reputatiegroep. Ze maakt deel uit van het dagelijks bestuur van de groep en heeft samen met medeoprichter Paul Stamsnijder de dagelijkse leiding van het bureau in handen. Daarnaast blijft ze betrokken bij opdrachtgevers. Ze volgt Arjan Hoek (58) op, die de Reputatiegroep de afgelopen vijftien jaar samen met Stamsnijder wist uit te bouwen tot een genommeerd bureau met 24 medewerkers.

related partner content for mobile comes here

Valkering heeft 15 jaar ervaring als strategisch adviseur aan bureauzijde en is sinds 2019 verbonden aan de Reputatiegroep, waarvan sinds 2022 als partner. Ze gaf leiding aan tientallen toonaangevende projecten op het gebied van communicatiestrategie, issuemanagement en overnames in de retail, food, zorg en duurzame economie. In haar nieuwe rol wil Valkering de Reputatiegroep laten groeien en klaar maken voor een volgende fase.

Uitbreiden

Volgens Arjan Hoek beschikt zijn opvolger over alle competenties en energie om de Reputatiegroep naar de volgende fase te brengen. Hijzelf blijft verbonden aan de Reputatiegroepen en zegt blij te zijn zich weer volledig te kunnen richten op het advieswerk in positionering, stakeholdermanagement, mediarelaties en communicatiestrategie. Hij wil dit komende jaren verder uitbouwen.

Valkering noemt haar stap 'een mooie kans'. Veel organisaties zijn zoekende in deze tijden van grote transities, stelt ze. 'Een goede reputatie kun je in onze visie niet kopen, maar alleen verdienen door zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de verwachtingen van een brede groep stakeholders. Wij bieden opdrachtgevers houvast met onderzoek, strategieontwikkeling en advies op het gebied van stakeholdermanagement en communicatie. Daar is ontzettend veel in te doen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in