Overslaan en naar de inhoud gaan

Randstad kiest voor DentsuAchtung

De arbeidsmarkt staat op z’n kop en het is om tijd om dat aan te grijpen als kans, vindt het Amsterdamse bureau.
Randstad kiest voor DentsuAchtung
Randstad kiest voor DentsuAchtung

Creatief bureau DentsuAchtung gaat aan de slag voor Randstad Nederland. Een pitch begeleid door Julian Stevense (Brandgurus) ging hieraan vooraf. Het Amsterdamse bureau wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie en -campagnes van het uitzendbedrijf.

related partner content for mobile comes here

Sven Vening, managing director van DentsuAchtung, zegt: 'De arbeidsmarkt staat op z'n kop en het is tijd om dat aan te grijpen als kans. Tijdens de eerste werksessie leerden we dat Randstad veel meer doet dan uitzenden, en met die input gingen we aan de slag tijdens de pitch en wisten we voor elke stap in de klantreis de juiste bewijsvoering op te spelen of te creëren binnen één grote nieuwe merkgedachte.'

Nic Huiskes, directeur marketing, communicatie en intelligence van Randstad Nederland, vult aan: 'Mooi om te zien hoe DentsuAchtung belangrijke werkgerelateerde momenten van ons leven heeft doorvertaald naar één grote nieuwe merkgedachte. Dat smaakt naar meer en daarom zijn we nu bezig met de eerste campagne, die als voorbode dient voor de toekomst van het Randstad-merk in Nederland.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in