Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred versterkt team met 3 senior creatieven

De creatieve vloer van Alfred bestaat nu uit zeventien mensen. Ook presenteert het reclamebureau een nieuwe Allianz Direct-campagne.
Alfred versterkt team met 3 senior creatieven
V.l.n.r. Albert Vegers, Thomas Overweg, Tim Visser
Alfred versterkt team met 3 senior creatieven
V.l.n.r. Albert Vegers, Thomas Overweg, Tim Visser

Reclamebureau Alfred breidt zijn creatieve vloer uit met de komst van drie nieuwe senior creatives. Tim Visser en Thomas Overweg zijn gestart als senior creative team, Albert Vegers is de nieuwe art director van het Amsterdamse bureau.

related partner content for mobile comes here

Extra handen nodig

'Het afgelopen jaar hebben we een mooie groei doorgemaakt door het aantrekken van nieuwe klanten en meer werk voor bestaande klanten. Dan heb je wel wat extra handen nodig op senior niveau. Met deze drie nieuwe aanwinsten hebben we nu maar liefst zeventien creatieven in het team.'

Creatief duo Tim Visser en Thomas Overweg is de afgelopen vijftien jaar werkzaam geweest bij DDB, Lemz, FHV en meest recent The Odd Monks. Art director Albert Vegers deed ervaring op bij JWT, Selmore, McCann en Havas Lemz.

Alfred werkt voor opdrachtgevers als Affligem, Amstel en Allianz Direct. Voor die laatste kwam eerder deze week de 'No problem'-campagne uit, bekijk 'm hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in