Met Patritia Pahladsingh aan het roer moet Accenture Song een volgende stap gaan maken
Ceo Patritia Pahladsing en country manager Nicole van Det over hoe het bureau tech, creativiteit en diversiteit combineert.
‘Daar komen de consultants!’, zo luidde de kop van een groot Adformatie-artikel in 2017 met als hamvraag: loopt de creatieve heerschappij van de grote bureaunetwerken ten einde? De vraag is na zes jaar nog steeds niet eenduidig te beantwoorden. Dat toonaangevende creatieve bureaus als Acne en Droga5 een nieuw thuis vonden onder de vleugels van respectievelijk Deloitte en Accenture, zegt veel. Dat prijswinnende creatieven zoals in Nederland, Peter van Rij en Martijn van Marle er na een relatief korte periode weer vertrokken, ook. Het zijn twee verschillende werelden die elkaar vooral overlappen op het terrein van digitale transformatie en klantbeleving. Reclame en communicatie is bij de consultancy’s bijzaak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid