Overslaan en naar de inhoud gaan

Met Patritia Pahladsingh aan het roer moet Accenture Song een volgende stap gaan maken

Ceo Patritia Pahladsing en country manager Nicole van Det over hoe het bureau tech, creativiteit en diversiteit combineert.
Patritia Pahladsingh en Nicole van Det
Patritia Pahladsingh en Nicole van Det
Patritia Pahladsingh en Nicole van Det
Patritia Pahladsingh en Nicole van Det

‘Daar komen de consultants!’, zo luidde de kop van een groot Adformatie-artikel in 2017 met als hamvraag: loopt de creatieve heerschappij van de grote bureaunetwerken ten einde? De vraag is na zes jaar nog steeds niet eenduidig te beantwoorden. Dat toonaangevende creatieve bureaus als Acne en Droga5 een nieuw thuis vonden onder de vleugels van respectievelijk Deloitte en Accenture, zegt veel. Dat prijswinnende creatieven zoals in Nederland, Peter van Rij en Martijn van Marle er na een relatief korte periode weer vertrokken, ook. Het zijn twee verschillende werelden die elkaar vooral overlappen op het terrein van digitale transformatie en klantbeleving. Reclame en communicatie is bij de consultancy’s bijzaak.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in