Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkle Nederland officieel van start

Het Dentsu Aegis Network bureau wil zich profileren als ‘the people-based marketing agency’.
Merkle
Merkle

Merkle Nederland is sinds vandaag officieel een feit. Nederland is het eerste land in Europa waar de groep geheel onder de merknaam Merkle gaat werken. De bijna 350 medewerkers van Oogst, Your Social, aFrogleap, OFS en Oxyma werkten sinds de aankoop van de labels in 2017 al samen, en gaan vanaf nu als één team verder als ‘the people-based marketing agency’. Kantoren zitten in Amsterdam, Breda en Rotterdam. Jos van Loo is CEO Merkle Nederland.

People-based marketing houdt volgens Merkle in dat het in marketing nu draait om data en techniek, maar de mensen erachter staan echt centraal. Merkle werkt in Mission Trust-teams direct samen met de klant en moet een mix vormen van alle kennis en kunde die beschikbaar is.

Daarvoor wordt een aantal solution hubs ingezet: strategy & transformation, d
igital media & analytics, websites & apps, CRM & loyalty, brand & campaigns en data, insights & technology.
 

related partner content for mobile comes here

Merkle heeft wereldwijd 65 vestigingen en 9000 medewerkers en is onderdeel van Dentsu Aegis Network.

Van Loo: 'We gaan nu eensgezind en definitief verder als één team, met de missie om bedrijven en instellingen te helpen om échte mensen centraal te zetten in alles wat ze doen. Wij helpen onze klanten, de merken waar ze voor staan en de ontwikkeling die ze als professional maken. Met hen willen we de nieuwe standaard zetten waarop merken communiceren met mensen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in