Overslaan en naar de inhoud gaan

KitKat brengt social media-activiteiten onder bij Yune

Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie.
Kitkat
Kitkat

KitKat (Nestlé) heeft Yune gekozen als socialmediabureau. Yune, onderdeel van IPG Mediabrands, wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie. Een van de doelstellingen is om het 90 jaar oude merk via social opnieuw te laden onder een jongere doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Daniek Spanjers, marketingmanager confectionery bij Nestlé: 'Vorig jaar zijn we met KitKat de samenwerking met Yune begonnen om consumenten out of home te inspireren om een welverdiende "break" te nemen. Yune is erin geslaagd om creatieve content te maken die perfect aansluit bij deze boodschap en onze consument. Dat smaakt naar meer. Dit jaar willen we onze slogan "Have a break, have a KitKat" met Yune via social verder laden.'

Thijs Jaski, managing director Yune: 'Los van de rijke reclamehistorie van KitKat, is de pay-off "Have a Break, Have a KitKat" een van de meest iconische reclameslogans die ik ken. Het is een eer om hier als hier bureau mee én op te gaan werken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in