KitKat brengt social media-activiteiten onder bij Yune
KitKat (Nestlé) heeft Yune gekozen als socialmediabureau. Yune, onderdeel van IPG Mediabrands, wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie. Een van de doelstellingen is om het 90 jaar oude merk via social opnieuw te laden onder een jongere doelgroep.
Daniek Spanjers, marketingmanager confectionery bij Nestlé: 'Vorig jaar zijn we met KitKat de samenwerking met Yune begonnen om consumenten out of home te inspireren om een welverdiende "break" te nemen. Yune is erin geslaagd om creatieve content te maken die perfect aansluit bij deze boodschap en onze consument. Dat smaakt naar meer. Dit jaar willen we onze slogan "Have a break, have a KitKat" met Yune via social verder laden.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaThijs Jaski, managing director Yune: 'Los van de rijke reclamehistorie van KitKat, is de pay-off "Have a Break, Have a KitKat" een van de meest iconische reclameslogans die ik ken. Het is een eer om hier als hier bureau mee én op te gaan werken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid