Overslaan en naar de inhoud gaan

Jorien Serraris nieuwe brand director Lemon Scented Tea

Ook meldt het creatief bureau vijf nieuwe opdrachtgevers en verdere uitbreiding van de 'accountvloer'.
Jorien Serraris nieuwe brand director Lemon Scented Tea
Jorien Serraris nieuwe brand director Lemon Scented Tea

Jorien Serraris is aangesteld als de nieuwe brand director van creatief bureau Lemon Scented Tea. Ze wordt eindverantwoordelijk op 'alle accounts' en gaat 'de nieuwe accountvloer’ uitbouwen, waarbij ze wordt ondersteund door de nieuwelingen Jip de Rivecourt en Ida Renden. Het afgelopen half jaar werkte Serraris al als freelancer voor het Amsterdamse bureau. Daarvoor werkte ze onder meer voor bureaus True Ideas, Only en Branding a better world.

related partner content for mobile comes here

Serraris: 'Heerlijk om te starten bij een bureau dat zo in ontwikkeling is. Creatief werk inzetten voor merkgroei, dat is een mooi gezamenlijk doel. De eerste bureaustoelen zijn gevuld, we zijn nu op zoek naar nog meer power op account én creatie.'

Naast deze personele aanwinsten meldt Lemon Scented Tea vijf nieuwe opdrachtgevers, te weten Earthline, Innr Lighting, Econic, Dura Vermeer en het eiland Schouwen-Duiveland.

Marketinglingo

Managing director Gijsbregt Vijn: 'We zien dat steeds meer merken op zoek zijn naar een onderscheidend lange termijn-narratief. Echt binnenkomen bij mensen. Als we ‘marketinglingo' spelen, spreken we bij Lemon Scented Tea van 'een groeinarratief dat emotionele impact heeft in de gehele customer journey'. Dat hebben we de afgelopen bewezen en spreekt merken aan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in