Overslaan en naar de inhoud gaan

Born05 versterkt creatieve directie met Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven

Samen met Timo Wilbrink vormt het duo, dat van FCB Amsterdam komt, nu de creatieve leiding over het Utrechtse bureau.
Born05 versterkt creatieve directie
Dimitri Hubregtse (l) en Michael Kouwenhoven
Born05 versterkt creatieve directie
Dimitri Hubregtse (l) en Michael Kouwenhoven

Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse zijn toegetreden als creative directors van digitaal creatief bureau Born05 in Utrecht. Het duo komt van FCB Amsterdam en werkte eerder voor Eigen Fabrikaat, Rapp en Bone. Samen met Timo Wilbrink hebben ze nu de dagelijkse creatieve leiding over Born05, dat onderdeel van bureaugroep Ace is.

related partner content for mobile comes here

Dennis van Vugt, managing director van Born05, zegt: 'Met de stap die ik vorig jaar maakte, van creatief naar algemeen verantwoordelijk, ontstond binnen het bureau de behoefte om ons ook creatief te versterken. Ik ben daarom blij dat Dimitri en Dennis zich bij ons aansluiten. Ze verstaan de kunst van het vertellen van de juiste merkverhalen en kunnen dit goed toepassen, óók in digitale experiences.'

Kouwenhoven: 'De combinatie van mooie klanten en de potentie van Born05, ook als Ace-bureau, maken dit tot de perfecte plek voor mij.' Hubregtse: 'Deze overstap barst van de ambitie. We willen onszelf uitdagen om de creatieve lat binnen Born05 nog hoger te leggen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in