Idea organiseert brainstormsessie in luxe bus voor creatief en marketeer
Maarten Schram (Idea): 'Stap in met een concrete vraag, live communicatie-uitdaging of case en wie weet stap je uit met hét idee.'
Branchevereniging voor eventmarketingbureaus Idea organiseert een brainstormsessie in een bus met opdrachtgevers en creatieven. In een anderhalf uur durende sessie kunnen zij communicatie-uitdaging en vraagstukken bespreken. De PitchHiker rijdt in de week van maandag 27 t/m vrijdag 31 augustus 2018 door heel Nederland en geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via PitchHiker.nl.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidNiets nieuws. Meer dan 10 jaar geleden ook al succesvol gedaan door paar vrijgevochten reclameboys. Zo zie je maar weer. Alles komt terug...