Overslaan en naar de inhoud gaan

For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner

Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Maddie Raedts bij For You Agency
Maddie Raedts (l), Britt Messing en Tess Scholten
© Aangeleverd
Maddie Raedts bij For You Agency
Maddie Raedts (l), Britt Messing en Tess Scholten
© Aangeleverd

For You Agency, een Amsterdams social-first-bureau met 40 medewerkers, heeft Maddie Raedts aangetrokken als ceo en partner. Raedts is een bekende naam in de wereld van influencermarketing. Ze startte op haar 21ste Influencer Marketing Agency (IMA), dat ze tien jaar later verkocht aan S4 Capital, het moederbedrijf van wat nu .Monks is. Na de verkoop bouwde ze vanuit de Verenigde Staten drie jaar aan de afdeling Social .Monks, waarna ze een eigen consultancybureau startte op het vlak van snelgroeiende bedrijven.

Die combinatie van ervaring leidt Raedts nu naar Amsterdam, waar jonge oprichters Britt Messing en Tess Scholten (allebei eind twintig) in de afgelopen jaren een social-first-bureau hebben opgebouwd. For You Agency werkt inmiddels voor Aldi, New York Pizza, verschillende merken van Unilever. Zakentitel Forbes schaarde de dames onlangs onder de 30 meest invloedrijke Europese ondernemers onder de 30 jaar.

Internationale groeiambities

Scholten noemt het aantrekken van een ceo en partner van buiten een serieuze stap. 'Maddie brengt niet alleen jarenlange ervaring mee, maar is ook altijd een van onze grote voorbeelden geweest in de branche. Britt en ik hebben For You Agency vanaf de grond opgebouwd, zonder groeigeld of investeerders. Maddie is de eerste die we als partner in ons bedrijf toelaten. Dat maakt haar komst extra bijzonder. Haar ervaring en visie versterken onze ambitie om een internationale standaard te zetten in social-first marketing'.

Het bureau wil zich met Raedts als ceo verder professionaliseren en doorbreken in het buitenland. Messing en Scholten blijven aan boord. Raedts heeft er zin in. 'Voor mij is dit ‘ride number two’ en ik kan me geen betere partners voorstellen om dit avontuur mee aan te gaan'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in