
Frietproducent ‘Farm Frites’, een Nederlands familiebedrijf heeft creative digital agency C2B gekozen als bureau om het merk digitaal verder uit te bouwen. De samenwerking start concreet met de uitrol van een social media strategie.
Farm Frites exporteert niet alleen aardappelproducten in Nederland, maar ook in landen zoals Egypte en Australië. Desondanks doet de naam nog niet bij iedereen een belletje rinkelen. Om de naamsbekendheid onder de B2B doelgroep te vergroten, schreef Farm Frites een pitch uit onder vijf bureaus, waarbij C2B eerder deze zomer als winnaar uit de bus kwam.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEF
Dit kalenderjaar zal het creatieve bureau een totale social-mediastrategie voor de frietproducent ontwikkelen. De agency zal zich daarbij niet alleen bezighouden met de creatie van always-on content, maar ook op de productie van onder andere videoformats én online campagnes, allen gericht op de out-of-home markt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee