Overslaan en naar de inhoud gaan

DentsuAchtung heet nu Dentsu Creative Amsterdam

De naamswijziging valt samen met de recente lancering van Dentsu Creative, het nieuwe wereldwijde netwerk van Dentsu.
dentsu creative amsterdam
De lancering van Dentsu Creative Amsterdam wordt tijdens Adnight gevierd
dentsu creative amsterdam
De lancering van Dentsu Creative Amsterdam wordt tijdens Adnight gevierd

Creatief bureau DentsuAchtung gaat vanaf vandaag door het leven als Dentsu Creative Amsterdam. De naamswijziging valt samen met de recente lancering van Dentsu Creative, het nieuwe wereldwijde netwerk van Dentsu dat zijn bestaande bureaus onderbrengt in één bureaupropositie.

related partner content for mobile comes here

Dentsu is opgericht in Japan in 1901 en is sinds 2013 wereldwijd actief. De creatieve activiteiten van Dentsu zijn sinds die tijd onder verschillende labels gevoerd (onder meer Dentsu, McgarryBowen, Isobar en 360i). Met de aanstelling van global cco Fred Levron en de beweging naar één Dentsu Creative, zet Dentsu nu naar eigen zeggen vol in op creativiteit en de 'onbegrensde mogelijkheden voor wereldwijde samenwerking en uitwisseling van talent'.

DentsuAchtung heeft de creatieve integratie drie jaar geleden al volbracht. Onder leiding van Boris Nihom en Sven Vening voegde het bureau de labels Achtung, Studio Kraftwerk, McGarrybowen en Isobar samen onder één dak. Hiermee ontstond een bureau van honderd specialisten op het gebied van branding, communicatie, technologie en design, die volledig geïntegreerd samenwerken.

Boris Nihom: 'We zijn al een aantal jaar trots op onze voortrekkersrol binnen Dentsu, met proposities als Kraftwerk, Nowlab en onze ‘fearlessly forward’ cultuur. Onze mensen krijgen steeds vaker internationale rollen en ons team speelt een belangrijke rol bij het winnen van internationale klanten.'

De lancering van Dentsu Creative Amsterdam wordt vanavond groots gevierd tijdens Adnight met het feest Konnichiwa B*tches, meldt het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in