Overslaan en naar de inhoud gaan

Gradient, Henry Handsome en Synetic lanceren Label34

Het collectief verwacht dat meer bureaus zich in de komende jaren aansluiten.
Label34
De directieleden van Label34
© Afbeelding: aangeleverd
Label34
De directieleden van Label34
© Afbeelding: aangeleverd

De Nederlandse marketingwereld heeft er een nieuw collectief bij. Label34 is een initiatief van digitaal marketingbureau Gradient, merk designbureau Henry Handsome en digitaal development bureau Synetic. De bureaus willen via het collectief een 'zelfstandig maar stevig front' vormen om opdrachtgevers zo beter te bedienen. 

related partner content for mobile comes here

Meer bureaus

De oprichters van Label34 verwachten dat 'volgens plan' meer specialistische bureaus zich in de komende jaren aansluiten bij het collectief. 

Als collectief wil Label34 zich positioneren als een one-stop-shop voor klanten, en zich zo aantrekkelijker maken voor bestaande en nieuwe klanten. De oprichters en aandeelhouders (zes in totaal) blijven betrokken bij het collectief. Ondernemen gaat zo boven winstmaximalisatie, benadrukken zij in een verklaring. 

Traineeship

Label34 start dus met drie bureaus met in totaal 85 medewerkers. Zij gaan ook profiteren van de samenwerking tussen de bureaus, beloven de oprichters. Er komen onderlinge kennissessies en een traineeship om jonge talenten aan zich te binden. 

Joost Appers van Synetic zegt: 'Nu we zoveel kennis in huis hebben, is het zonde als we hier geen gebruik van maken. Bovendien verstevigen wij hiermee onze positie op de arbeidsmarkt, we kunnen young professionals als collectief echt veel bieden. Daarom is ons doel dat binnen het eerste jaar alle werknemers kennis opdoen bij een partnerorganisatie. Ik vind het tof dat we op deze manier onze eigenheid kunnen behouden, terwijl we als totale organisatie stevig uitbreiden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in