Overslaan en naar de inhoud gaan

Na lastige coronatijd groeit communicatiebureau Baas als kool

Bureau breidt managementteam uit voor grotere organisatie.
Het MT van Baas. Vlnr: Milou Dooijes, Bas Ouweneel, Mirjam van Kleef, Marjolein Touquet, Stephanie Broertjes
Het MT van Baas. Vlnr: Milou Dooijes, Bas Ouweneel, Mirjam van Kleef, Marjolein Touquet, Stephanie Broertjes
© Foto: Jelle Draper
Het MT van Baas. Vlnr: Milou Dooijes, Bas Ouweneel, Mirjam van Kleef, Marjolein Touquet, Stephanie Broertjes
Het MT van Baas. Vlnr: Milou Dooijes, Bas Ouweneel, Mirjam van Kleef, Marjolein Touquet, Stephanie Broertjes
© Foto: Jelle Draper

Communicatiebureau Baas heeft een nieuw managementteam, ingegeven door de groei van het bureau. Milou Dooijes, sinds 2019 werkzaam bij het bureau, en de nieuwkomers Marjolein Touquet en Stephanie Broertjes vormen met oprichters Bas Ouweneel en Mirjam van Kleef het nieuwe managementteam.

related partner content for mobile comes here

Marjolein Touquet heeft veel ervaring opgedaan bij drankmerken en lanceerde en werkte voor brands als Hendrick’s Gin, Monkey Shoulder, Piper Heidsieck en BOLS.  

Stephanie Broertjes is al meer dan tien jaar actief in de mediabranche. De afgelopen jaren heeft Stephanie bij Towel Media een team van circa 60 mensen geleid en uiteenlopende branded-videocampagnes gemaakt.

Breder portfolio

Baas dat zich richt otot een paar jaar terug vooral richtte op entertainment, cultuur en tech kreeg het in coronatijd zwaar te verduren, waardoor het noodgedwongen van 12 naar 6 medewerkers ging. In die periode werdde focus verlegd op verbreding van het portfolio. In maart 2021 kwam de ommekeer met het achtereenvolgens winnen van 3 pitches, Bacardí, Martini en New Balance.

Het communicatiebureau is sinds vorig jaar uitgebreid van 6 naar 25 medewerkers. Met meerdere Benelux-accounts aan boord, is er inmiddels ook een kantoor in Antwerpen geopend waar vijf vaste medewerkers en twee freelancers werkzaam zijn.

Aansluitend zijn in de periode daarop ook pitches voor onder meer Timberland (Benelux), JBL & Harman Kardon (Benelux), HBO Max en Uniqlo gewonnen. Ook werden accounts als Disney+, JD Sports  en William Lawson’s aan het portfolio toegevoegd..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in