Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen kiest Kumpany voor WK-activatie

Het automerk wil zich als 'mobiliteitspartner' van en in het Huis van Oranje positioneren. Een pitch ging aan de keuze voor Kumpany vooraf.
volkswagen
Volkswagen schreef pitch uit voor WK-activatie
volkswagen
Volkswagen schreef pitch uit voor WK-activatie

Kumpany gaat aan de slag met een nieuwe campagne en live-activatie voor Volkswagen tijdens het WK Voetbal in Qatar aanstaande november.

related partner content for mobile comes here

Een pitch, waar ook bureaus Boomerang en Brand New Live aan deelnamen, ging aan deze keuze vooraf. Voor de algehele marketingcommunicatie blijft DentsuAchtung het vaste bureau van Volkswagen.

Kumpany is inmiddels aan de slag met het 'lange termijn-sponsorship' van Volkswagen in samenwerking met de KNVB. De pitchopdracht ging specifiek over een activatieconcept rondom het komende Wereldkampioenschap Voetbal.

Volksfeest

KNVB organiseert en faciliteert tijdens het WK traditiegetrouw het Huis van Oranje, het bekende volksfeest met entertainment en vermaak in de Johan Cruijff Arena, waar 50.000 man naar de wedstrijden van Oranje kijken. Volkswagen wil zich daar als mobiliteitspartner positioneren, met focus op het elektrische aanbod. De scoop is een campagne en live activatie in de Arena en 'doorvertaling naar de dealers', vult Kumpany aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in