
Kumpany gaat aan de slag met een nieuwe campagne en live-activatie voor Volkswagen tijdens het WK Voetbal in Qatar aanstaande november.
Een pitch, waar ook bureaus Boomerang en Brand New Live aan deelnamen, ging aan deze keuze vooraf. Voor de algehele marketingcommunicatie blijft DentsuAchtung het vaste bureau van Volkswagen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandKumpany is inmiddels aan de slag met het 'lange termijn-sponsorship' van Volkswagen in samenwerking met de KNVB. De pitchopdracht ging specifiek over een activatieconcept rondom het komende Wereldkampioenschap Voetbal.
Volksfeest
KNVB organiseert en faciliteert tijdens het WK traditiegetrouw het Huis van Oranje, het bekende volksfeest met entertainment en vermaak in de Johan Cruijff Arena, waar 50.000 man naar de wedstrijden van Oranje kijken. Volkswagen wil zich daar als mobiliteitspartner positioneren, met focus op het elektrische aanbod. De scoop is een campagne en live activatie in de Arena en 'doorvertaling naar de dealers', vult Kumpany aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee