Overslaan en naar de inhoud gaan

United Playgrounds verwelkomt branding bureau Verve als partner

Verve wil door zich aan te sluiten bij United Playgrounds sneller te groeien, ook in het buitenland.
Verve overgenomen door United Playgrounds
Verve overgenomen door United Playgrounds

Bureaugroep United Playgrounds verwelkomt branding agency Verve, dat zich het European Agency of the Year 2022 mag noemen. Verve heeft 35 medewerkers en richt zich op merkstrategie, merkidentiteit, digitaal design en ontwikkeling. Opmerkelijk is dat waar United Playgrounds spreekt van 'de volgende overname', Verve zelf laat weten dat het zich aansluit bij de bureaugroep en dat er geen sprake zou zijn van een overname.

related partner content for mobile comes here

Voor United Playgrounds is Verve het derde bureau dat zich in minder dan een jaar aansluit. Helemaal opvallend omdat de bureaugroep zelf nog geen jaar bestaat. United Playgrounds is opgericht door Diederik Breijer in samenwerking met investeringsmaatschappij Standard Investment.  

Sneller groeien

Standard Investment is onder andere eigenaar van Burger King Nederland en is één van de partijen die de uitbreidingsplannen van United Playgrounds financiert. De bureaugroep nam onlangs LiveWall en 100%Email over en werkt onder andere voor Spotify, Mollie, Red Bull en Coca-Cola. 

Volgens Roman Stikkelorum, managing director van Verve, werkt het bureau voor klanten in twaalf landen en groeit Verve 'hard en stabiel.' Het bureau verzorgde onlangs bijvoorbeeld de rebranding van Studocu, een Nederlands platform dat studenten helpt met studiemateriaal. 

Verve behoudt de eigen naam en identiteit, aldus de partijen. Het idee van de aansluiting is dat Verve nauw kan samenwerken met andere bureaus van United Playgrounds om huidige klanten beter te bedienen. Door de aansluiting wil Verve ook sneller (inter)nationaal groeien. 

Breijer, oprichter en directeur van United Playgrounds, laat weten: 'Verve heeft de afgelopen jaren een prachtige ontwikkeling doorgemaakt en als je hun werk voor haar klanten Flutterwave, Tuum, Juni of Miro bekijkt, zie je hun niveau, hun potentie en waarom we voor ze gevallen zijn. Verve is de absolute top onder de branding agencies en we zijn heel trots dat we samen de volgende fase van UP en onze internationale ambities ingaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in