Overslaan en naar de inhoud gaan

Bex* wint pitch van Essent voor communicatie over energietransitie

Bureau moet zichtbaarheid rond dit thema gaan vergroten.
Essent
© Essent
Essent
© Essent

Essent heeft na 'een zorgvuldig pitchtraject' Bex* als communicatiebureau voor de komende twee jaar gekozen. Bex* zal Essent ondersteunen op het gebied van issuemanagement, crisiscommunicatie, pr en reputatiemanagement.

related partner content for mobile comes here

Volgens het Klimaatakkoord moet Nederland in 2050 volledig duurzame energie opwekken en gebruiken. Een flinke klus die veel tijd en moeite kost. Essent wil de energietransitie voor iedereen mogelijk maken en niet alleen energie leveren, maar ook klanten helpen hun huis of zaak energiezuinig te maken.

Dit vraagt de nodige communicatie van Essent, dat een communicatiebureau zocht om te werken aan de verhoogde zichtbaarheid voor dit thema. Na een pitch werd Bex* geselecteerd.

Ramon Renger, manager corporate communicatie bij Essent, ziet dat de complexiteit rond klimaat en energie dit thema toeneemt. 'De transitie gaat niet zonder horten en stoten. We nemen hierin onze verantwoordelijkheid door een zorgvuldige afweging van belangen tussen klanten, stakeholders, maatschappij en klimaat en sluiten hier onze communicatie op aan. Met Bex* hebben we een partner gevonden die ons hierbij goed kan helpen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in